2015. március 19., csütörtök

Folytatás?

Üdv mindenkinek!

Amint azt a címből is látni lehet, elképzelhető, hogy ismét útnak fogom indítani Lolát és Zaynt a nagyvilágba. Napok, hetek, hónapok, de ha jól számoltam már lassan egy év is eltelt, amióta az orrom sem dugtam fel a blogra, amit őszintén röstellek és tényleg nagyon sajnálom. Megpróbálom a lehető legtöbbet kihozni magamból, de ezt az utóbbi időben sajnos nem nagyon mondhattam el magamról. De mindegy is.

Sokat töprengtem azon, hogy mihez is kezdjek ezzel a bloggal: "odaadjam valakinek?", "töröljem?". Aztán arra jutottam, hogy mégiscsak az enyém, én találtam ki, én "szenvedtem" vele, én maradtam fent éjszakákat, hogy kész legyen egy újabb rész, nem azért írtam, hogy végül feladjam, és a semmibe kerüljön a munkám. Így végül úgy döntöttem, hogy bár még sokat kell fejlődnöm, - mert az elmúlt jó pár hónapban nem próbálkoztam az írással - de tovább fogom vinni az egész történetet.

Millió puszi: ~Patrícia


1 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, hogy ez a hír feldobta az eléggé elcseszett estémet! Nem számítottam a folytatásra, de már alig várom, hogy olvashassam a történetet!:)
    Puszil rendszeres olvasód, Tina T.

    VálaszTörlés